בתי אבות בתל אביב

אזור המרכז בכלל ותל אביב בפרט הנם בעלי כמות אנשים עצומה ותופסים חלק גדול מאוד מכמות האוכלוסייה במדינת ישראל. כאשר אוכלוסייה זו מגיעה לגיל בוגר ההורים והילדים ביחד מתחילים לחשוב על בתי אבות בתל אביב שפוטנציאליים עבורם. בעוד יש כל כך הרבה כאלה באזור המרכז ישנם כמה פרמטרים שצריך לבחון כדי להחליט היכן כדאי ללכת.
קוד פלוס דואגים להורים – תתן לכם את המענה המהיר והמקצועי לכל השאלות שלכם בנושא בתי אבות, קוד משרד הבריאות ואיך מטפלים בנושא.
לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

שינוי מסגרת עבור הגיל הבוגר באחד מבתי האבות בתל אביב

מעבר דירה ועוד חזרה למסגרת אחרי כל כך הרבה שנים עצמאיות הן לא דבר פשוט עבור הגיל הבוגר. לצערנו, אף אחד לא חיי לנצח ועם עייפות החומר בגיל מתקדם אין ברירה וחייבים לקבל את העזרה הזו 24 שעות ביממה. יתרה מכך – אנשים מבוגרים רבים כבר אינם בעלי שפה אחידה עם ילדיהם ועם נכדיהם וגם אלה לא תמיד נמצאים קרובים אליהם והם מתחילים לחוש בדידות. על מנת להימנע מכך יש לבחור בית אבות מתאים, ליהנות מכל מה שיש לבית האבות להציע, להרוויח בית חם, חברה טובה, אוכל טוב, פעילויות רבות וכמובן צוות מטפלים חם ואוהב שידאג לכל הטיפולים הרפואיים שלכם.

כיצד לבחור בתי אבות בתל אביב?

ראשית יהיה עליכם לבחור בית אבות הקרוב למשפחה כך שתוכלו לבקר את ההורים בבית האבות לעתים קרובות. למשל אם המשפחה חיה בתל אביב מן הסתם שתצטרכו לבחור מבין בתי אבות בתל אביב עבור הוריכם. שירותים נוספים שתרצו לברר מידע נוסף אודותיהם: שירותי הסיעוד, תפריט האוכל, כיצד הם מטופלים מבחינה רפואית, נגישות המטפלות וזמינותן ועוד.
תל אביב מתאפיינת באוכלוסיה מתבגרת שגדלה ומגוון הפתרונות בבתי האבות הינו כזה שדורש מכם קבלת החלטה לפי מצב ההורה והזמינות בבית האבות.
אנחנו נוכל לסייעע לכם בבדיקת זכאות למימון קוד משרד הבריאות בבדיקה ממוקדת והכל ללא עלות מצד המשפחות.

רשימת בתי אבות בתל אביב – איך מוצאים את המקום המתאים?

רשימת בתי אבות בתל אביב כוללת את כל בתי האבות ומחולקת לפי סוג בית האבות והמחלקות של בתי האבות.
ההורה מתבגר ואתם מחפשים מקום בבית אבות באיזור המרכז? תל אביב הינה אחת האופציות לחיפוש בית אבות.
תוכלו לבדוק את רשימת בתי האבות וליצור איתם קשר אבל הדרך היותר מהירה בדרך כלל היא להיוועץ עם יועץ להשמה לבתי אבות שידע לכוון אתכם למקום הנכון בהתאם למצב ההורה והיכולת הכלכלית של המשפחה.

איך מתאימים את בית האבות לסטטוס הרפואי של ההורה?

בעיר תל אביב ובמרכז הארץ ממוקמים בתי אבות רבים. כל בית אבות מתאפיין בסוגי הטיפול שנותן בהתאמה סטטוסים רפואיים. לרוב בבתי האבות הגדולים תוכלו למצוא את מגוון המחלקות לסיעודיים, סיעודיים מורכבים ולתשושים. בתהליך הבדיקה אחרי שנבין את הסטטוס הרפואי נדע להתאים להורה את בית האבות המתאים אם זה את אחד מבין בתי אבות לתשושי נפש, בית אבות סיעודי או כל פתרון שיתן מענה לסטטוס ולבעיות הרפואיות.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

מחפשים בתי אבות במרכז? נוכל להציע לכם מספר אופציות נוספות:

בתי אבות ברמת גן
בתי אבות בפתח תקוה
בתי אבות בבני ברק