בתי אבות ברעננה

רעננה היא עיר נפלאה באזור השרון והמרכז ומיקומה המרכזי לצד אטרקציות מלהיבות בעיר כמו פארק רעננה, מוזיאון התקשורת ואטרקציות אחרות – מושכים את תשומת ליבם של האנשים ומקרבים אותם אל העיר. מעל 70 אלף תושבים בעיר כאשר אחוז ניכר מהם הנם בני הגיל השלישי הנמצאים בבית אבות או מתחילים לחשוב בכיוון זה. על כן כדאי לדעת כמה עובדות חשובות על בתי אבות ברעננה ובמרכז בכלל.

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות 

בתי אבות ברעננה – איך בוחרים?

  • בתי אבות במרכז יהיו לרוב בתי אבות מושקעים, מרווחים ובעלי מתקנים שונים.
  • כדאי לבחון את המתקנים באותו בית אבות ספציפי כדי לוודא התאמה לאדם המעוניין לעבור לגור שם.
  • בכל בית אבות יש צוות מטפלים מקצועי לצד רופא מוסמך אשר מספקים מענה רפואי לפי צורך 24 שעות ביממה כולל מקרי חירום.
  • המיקום של בתי אבות אלה באזור המרכז מאפשרים גישה לאומנים רבים, מרצים ואנשי מקצוע אחרים להגיע ולספק פעילויות, הרצאות והופעות בבתי אבות במרכז בכלל ועל כן כנראה גם בבית האבות שאתם תבחרו בו.

כיצד בוחרים בית אבות? הטיפים המרכזיים לבחירה נכונה

יש כמה בתי אבות נפלאים ברעננה ועל מנת לבחור את בית האבות המתאים ביותר עבורכם תצטרכו לבחון את התקציב שלכם, לבדוק את ההתאמה הבריאותית שלכם לשירותים המסופקים על ידי אותו בית אבות (לא כל בית אבות מספק שירותים סיעודיים במשרה מלאה למשל). כמו כן תרצו לבדוק את הפעילויות, טיולים ודברים אחרים המסופקים באותו בית אבות ספציפי ולכן בנוסף לשיקול הכספי חשוב שתמצאו את המקום שיתן להורה מעטפת חמה ומטפלת.

בתי אבות ברעננה – בדיקת קוד משרד הבריאות

ההורה אמור להכנס לבית אבות וכל המשפחה נרתמת למשימה.מה עושים? איך בוחרים בית אבות להורה? מעבר לכך הסכום החודשי שאתם נאלצים לשלם על הטיפול המסור אמורים לשלם. האם מגיעה להורה עזרה מהמדינה? החזר כל שהוא? לצורך כך נדרשת בדיקה של קוד משרד הבריאות כדי לבחון את מצבו של ההורה והמשפחה כדי לתת לכם תשובה האם מגיע לכם עזרה במימון בית האבות ומה גובה ההחזר.

בתי אבות בשרון – למה דווקא לבחור ברעננה?

בתי אבות בשרון נמצאים בערים, מושבים וקיבוצים ונחלקים לפי סוגי המחלקות ורמות הטיפול. בבחירת בית האבות נלקח הנושא של המיקום גם במכלול הפרמטרים. לרוב המשפחה תרצה לבחור בית אבות אשר ממוקם סמוך לבית ההורה או בקרבת מקום מגוריו של הילד שיהיה הכי פעיל ויבקר את ההורה.
רעננה על שלל בתי האבות שבה ורמתם נמצאת במקום מרכזי במכלול השיקולים של המשפחות, מחזיקה בתחומה מספר בצי אבות.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776