בתי אבות ברמת גן

רמת גן היא אחת הערים המוכרות והגדולות בישראל ומונה כ-135 אלף תושבים. אחוז ניכר מהאוכלוסייה בעיר הנפלאה הזו הנם אנשים בני גיל הזהב שבגיל זה כבר מתחילים לחשוב על המעבר לבית אבות בעיר. בתי אבות ברמת גן נחשבים לבתי אבות מהטובים והמושקעים באזור המרכז ומכילים מתקנים רבים, יחס חם ואוהב, קהילת דיירים תרבותית ועוד.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

הכנת הקרקע למעבר לבית אבות ברמת גן

במידה ואתם מעוניינים בבתי אבות הטובים ביותר עבור ההורים שלכם, תוכלו לסייע להם בחיפוש בית אבות המתאים לדרישות שלהם. במידה והם אינם יכולים לקבל החלטה באופן שקול תצטרכו לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר עבורם. כמו כן אתם רוצים להכין את הקרקע בצורה הטובה ביותר לקראת המעבר לבית האבות, להתייעץ עם אותו בית אבות, להעביר מסמכים רפואיים ואחרים ועוד.

מעבר מסגרת זה לא דבר פשוט

יש לקחת בחשבון שאותו אדם מבוגר ככל הנראה היה רגיל להיות עצמאי במשך שנים רבות וייתכן ואף גר במקום אחד עשרות שנים ורגיל אליו. מעבר למקום חדש בגיל מתקדם היא לא דבר פשוט עבור אף אחד, ללא קשר אפילו למצב הבריאותי הפיזי. השתדלו להפוך את המעבר לבית האבות למעבר קל, נעים ומעשיר.
התהליך של המעבר לבית אבות הרבה פעמים מגיע למשפחה בהפתעה והעומס הפיזי והנפשי מקשה עליהם לקבל את ההחלטה. בשלב הזה נוכל לסייע לבם בעזרת המומחים שלנו בייעוץ והשמה לבתי אבות לחסכון בכסף וזמן.

בתי אבות ברמת גן – דברים חשובים שכדאי לוודא

במידה ואתם זקוקים לתקשורת בשפה מסוימת (לדוגמה במקרה שהאדם המבוגר מדבר רק רוסית למשל אז כדאי שיהיה דובר רוסית במקום) ודאו כי יש עובד כזה במקום. כמו כן בדקו את תנאי המגורים, כמה אנשים בחדר/בית, האם יש גינה ומתחמי הליכה וישיבה נעימים, האם יש בית כנסת, חדר כושר, בריכה ומתקנים נוספים שיכולים להנעים את זמני הדיירים ועוד.
מיקום הבית אבות הינו פרמטר נוסף שחשוב לקחת בחשבון בשלב הבדיקה אם אתם מחפשים את אחד מבין בתי אבות ברמת גן תוכלו ליצור קשר עם המומחים שלנו להמלצה על סמך הנסיון רב השנים שלנו בהשמת קשישים בבתי אבות ברמת גן ובאזור המרכז.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

לצורך התאמת בית האבות חשוב גם להבין לאיזה סוג בית אבות מתאים ההורה?
בית אבות לתשושי נפש
בית אבות לעצמאיים
בתי אבות סיעודיים