בתי אבות ברחובות

כאשר מגיע הגיל והגוף כבר לא מאפשר לאדם להיות עצמאי בחופשיות ובאופן מלא, הרי שהוא כבר יתחיל להיות זקוק לתמיכה. התמיכה הזו תהיה מלווה גם בתמיכה רפואית, גם פיזית וגם נפשית וחברתית. את כל אלה כבר לא יהיה ניתן למצוא אם תרצו לבלות בביתכם לבד וכי הגיע הזמן להצטרף לבית אבות בעיר, מה שעשוי דווקא להסתמן כמשהו חיובי מאוד עבורכם.
אם אתם מחפשים עבור ההורים את אחד מבין בתי אבות ברחובות אתם במקום הנכון. נשמח לסייע ולעזור לכם בהתאמת בית האבות – השירות מסור וללא עלות.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

בחירת בתי אבות ברחובות

העיר רחובות נמצאת במישור החוף הדרומי ומונה למעלה מ-130 אלף תושבים. אחוז מסוים מהתושבים כבר נחשב לאזרחי הגיל השלישי ואלה כבר זקוקים לליווי מלא ולעתים אף לשירותי סיעוד. אין זה אומר שצריך לוותר על החיים בגיל מוקדם אלא שמעבר לבית אבות בעיר רק יכול להחיות את האדם מחדש. בתי אבות אלה מלאים בפעילויות מעשירות, כולל פעילויות פיזיות החיוניות לגוף ולבריאות. מרבית בתי האבות יכללו גם מתקנים נוספים כמו בריכה, חדר כושר, ספרייה ועוד מקומות נוספים שבהם יוכלו להעביר את הזמן בנחת ובכיף הקשישים המתגוררים בבית האבות. למעשה יהיה מדובר בבית מלון אשר כולל גם מעקב וטיפול בצרכים הרפואיים.

היתרון של בתי אבות ברחובות

רחובות היא אחת הערים הגדולות והמתפתחות בדרום ובשל כמות התושבים הגדולה בעיר כך גם בתי האבות משקיעים יותר כסף ומשאבים במתקנים, בהרחבת צוות הטיפול והכשרתו המקצועית, בפעילויות ובחדרי מגורים מרווחים ונעימים יותר. כל זה על מנת לזכות בליבם של הלקוחות ולספק להם את התנאים הטובים ביותר שהם יכולים.

עזרה במימון בית האבות

ההורים מתבגרים ומצבם הבריאותי משתנה. ולאור השינויים אנחנו מנסים למצוא עבורם א תהמקום האידיאלי בו יקבלו את הטיפול המקצועי ויחס החם. בתי אבות ברחובות והסביבה נותנים מענה מקיף לרוב המצבים הבריאותיים של ההורים שלנו. ומכאן נותר למצוא את המקום הנכון למצבו של ההורה ולדרישת המשפחה לטיפול מסור ולמימון בית האבות.

קוד משרד הבריאות – בדיקה ללא עלות

כאשר אתם נדרשים לשלב של העלויות כנראה שנתקלתם בנושא של קוד משרד הבריאות, למעשה תהליך שבו תוכלו לדעת מהו גובה המימון אותו יוכל לקבל ההורה בתשלום לבית האבות.

מעוניינים שנסייע לכם בבדיקת קוד משרד הבריאות?
לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776