בתי אבות בפתח תקווה

ההורים מתבגרים ומצב הבריאותי כבר לא מה שהיה פעם, במקרים רבים כבר לא מצליחים לתפקד לבדם וזקקוים למסגרת תומכת. אם ההורים גרים בפתח תקווה ותרצו להשאיר אותם בסביבה הטבעית תוכלו לחפש בית אבות מרשימת בתי אבות בפתח תקווה. בתי האבות בעיר נותנים מענה מלא ומקיף כמעט לכל מצב בריאותי בו שרוי ההורה. החל מבתי אבות רגילים דרך בתי אבות סיעודיים ועוד פתרונות לתשושי נפש וגריאטריים.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

מימון בתי האבות בעיר – מה גובה התשלום?

התשלום לבית האבות הוא נגזרת של סוג המחלקה ואיכות בית האבות. בתי האבות שנמצאים במגמת שיפור לאורך השנים משקיעים בציוד ובאנשי מקצוע כדי לתת את הטוב ביותר למטופלים. בידי המשפחות הזכות לבחור את בית האבות אך מעבר להתאמת בית האבות למצבו של ההורה חשוב לבדוק בעזרת קוד משרד הבריאות את העלות ויותר מזה מהו גובה המימון לו אתם זכאים .

בתי אבות בפתח תקווה – חשיבות מיקום בית האבות

העיר פתח תקווה היא עיר גדולה מאוד ולכן גם יש בה הרבה בתי אבות. מלבד כמות התושבים הגדולה בעיר הרי שגם מבחינת השטח שלה היא יחסית גדולה ועל כן ייתכן והמשפחה שלכם שגרה בצד אחד של פתח תקווה תצטרך לנסוע שעה-שעה וחצי לצידה השני בכבישים פקוקים כדי לבקר אתכם. על כן תרצו לבחור בית אבות שהוא נמצא יחסית קרוב למשפחתכם.

מכשור וציוד רפואי:

בכל בית אבות יש מעטפת הקשורה בנושא הרפואי אולם בתי אבות מסוימים מקפידים על נושא זה יותר מאחרים. מלבד נקודות חירום המוצבות בתוך המתחם לדוגמה עם מכשירי החייאה ואבזור נוסף, הרי שיש גם צוות גדול יותר של מטפלים מוסמכים במקום שיטפלו בכל הצרכים הרפואיים שלכם החל מנטילת תרופות, דרך הכרה בסוג התרופות הנדרשות, ליווי פיזי שלכם ממקום למקום ועוד. חשוב שיהיה במקום רופא מקצועי ומוסמך מדי יום שיוכל לספק מענה רפואי מהיר במידת הצורך.

פעילויות:

וודאו כי בית האבות שאליו אתם רוצים להיכנס בעל מגוון עשיר של פעילויות הממלאות את הלו”ז כדי שלא יהיה משעמם. כמו כן חלק מהפעולות גם ממלאות את הגוף והנפש, מסייעות בהנעת הגוף וזרימת הדם והחמצן אל איברי הגוף ומסייעים לשמר את הגוף ליותר שנים.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776