בתי אבות בנתניה

בתי אבות בנתניה – מי משלם לבית האבות?

מצבו הבריאותי של ההורה לא טוב ואתם חושבים על מקום באחד מבין בתי אבות בנתניה עבורו. ההורה זקוק לטיפול רפואי צמוד, חברה תומכת וצוות מקצועי. המשפחות נדרשות לתשלום חודשי גבוה ומתחילות לברר בנוגע להחזרים להורה שכל חייו שילם על ביטוחים וקופות חולים. לצורך כך קוד משרד הבריאות וכל התהליך סביבו ייתן לכם המשפחות את ההסבר המדויק בנושא גובה התשלום ומהו המימון לו אתם זקוקים על סמך ההכנסות של ההורה ובני משפחתו.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

מה מיוחד בעיר נתניה ולמה נכון לבחור באחד מבתי האבות בעיר?

העיר נתניה היא עיר במחוז מרכז המונה למעלה מ-200 אלף תושבים. אלפי תושבים מתוכם כבר נמצאים בבתי אבות בעיר ואחרים מצטרפים מדי שנה כיוון שמבינים שהחיים במסגרת בתי אבות בנתניה  יכולה רק להועיל להם. אף אחד לא רוצה לחיות לבד או רחוק מהמשפחה, להשתעמם רוב היום או לעבור מדיכאון אחד לאחר עם מחשבות על החיים. השנים הבאות יכולות להיות מהיפות ביותר של חייכם ותוכלו לדאוג לכל הצרכים החברתיים והפיזיים שלכם.

היתרונות של הצטרפות לאחד מבתי האבות בנתניה

  • טיפולים 24/7 – אחיות ומטפלות הדואגות לכל דייר שייקח את התרופות שלו הוא זקוק, שיעשה זאת בזמן, שיאכל לפני תרופות מסוימות ועוד.
  • אורח חיים בריא – אוכל טוב ומזין, פעילויות מעשירות שחלקן גם ספורטיביות להנעת הגוף, תוספי מזון במידת הצורך, העשרת הנפש כמו העשרת הגוף ועוד.
  • להעביר את הזמן בכיף – לא עוד שעות רבות של שעמום של הסתכלות לבד מול הקיר. מעבר מפעילות אחת לאחרת, מחדר הכושר לבריכה, מחדר האוכל לאולם ההרצאות ועוד.
  • טיפול בכל הצרכים הפיזיים – ניידות ממקום למקום בתוך המתחם, ליווי בטיולים חיצוניים, ליווי סיעודי בכל צורך ועוד.

בתי אבות בנתניה מחירים ואפשרויות מימון

חלק מרכזי מקבלת ההחלטות בבחירת בית האבות הוא הנושא הכספי. המשפחות המטפלות בודקות את בתי האבות לפי הקריטריונים של סוג ואיכות הטיפול, ומה עם העלות? כמה עולה בית אבות סיעודי בנתניה ובכלל בסביבה? המחירים משתנים בין בתי האבות בנוסף רצוי גם לבדוק את אופציות המימון לבתי אבות כך שתוכלו לקבל עזרה בתשלום החודשי על בית האבות. 
לייעוץ ללא תשלום ובדיקת יכולות העזרה במימון בית האבות התקשרו: 072-334-0776

בתי אבות בנתניה והסביבה

מחפשים בית אבות בנתניה? שווה לבדוק גם את האפשרויות שלכם בישובים והקיבוצים בקרת העיר. בתי אבות בנתניה והסביבה נותנים מענה מלא לאוכלוסיה המתבגרת. באותם מקומות תוכלו למצוא מגוון מחלקות לטיפול בקשישים סיעודיים, תשושי נפש ועצמאיים. כדי לקבל את ההחלטה הנכונה להורה ולמשפחה מומלץ להתייעץ עם חברת השמה לבתי אבותלפרטים התקשרו: 072-334-0776

בית אבות סיעודי בנתניה בהתאמה לצורכי ההורה

הרופא הגדיר את הסטטוס הרפואי של אבא או אמא סיעודי.  מה זה בית אבות סיעודי? האם כל בתי האבות הסיעודיים נותנים את אותו טיפול? כבר בשיחה הראשונה איתנו נדע לכוון אתכם למקומות המתאימים ביותר להורה לשכם לפי כל הפרמטרים כמו מקום מגורים, צורכי ההורה וגם לפי הסטטוס הרפואי. גם כאן מבין כל בתי האבות נבחר את אלו שהכי מתאימים להורה ומשפחתו וידעו לתת מענה לבעיות הרפואיות איתם נכנס לבית האבות.

אז מבין בתי אבות בנתניה במי לבחור?

יש כמה וכמה בתי אבות בנתניה אז במי מהם לבחור? ראשית בחרו במה שהכי קרוב למשפחה שתוכל לבקר אתכם מפעם לפעם מבלי להשתמש במרחק כתירוץ. כמו כן בחרו את בית האבות שיספק את כל הצרכים הפיזיים והנפשיים שלכם. לבסוף קחו בחשבון בית אבות העושה שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם ושם דגש על העניין הרפואי במקום.
בנוסף כדי לבדוק את הזכאות שלכם במימון בית האבות תוכלו ליצור קשר ונבצע עבורכם בדיקת קוד משרד הבריאות ללא עלות.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

חושבים על אופציה אחרת בשרון? תוכלו לחפש באחד מאלו:

בתי אבות ברעננה
בתי אבות בכפר סבא
בתי אבות בהרצליה
בתי אבות בהוד השרון