בתי אבות בכפר סבא

בתי אבות בכפר סבא – איך מתחילים?

ההורים מתבגרים ואתם מחפשים בית אבות עבורם. איפה מחפשים ואיך מתחילים? אילו סוגים של בתי אבות בכפר סבא מתאימים לאוכלוסיה המתבגרת?
בקבלת ההחלטות נכנסים מספר פרמטרים כמו התקציב, הקרבה הגאוגרפית למשפחה ולסביבה הטבעית של ההורה וגם מצבו הבריאותי של ההורה. כדי להבין איזה סוג בית אבות מתאים למצבו של ההורה חשוב להבין את רמת התפקוד. בצד הכלכלי תדרשו להמציא מסמכים המעידים על ההכנסות של ההורים ושל המשפחה כדי להבין בעזרת קוד משרד הבריאות מה גובה המימון לו זכאי ההורה.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

איזה בית אבות נבחר? ההתלבטות של המשפחות

ההורים התבגרו? הם זקוקים לעזרה סיעודית? לרשום אותם לבית אבות? לא לרשום? זו החלטה קשה. ההחלטה קשה עוד יותר כאשר ישנו מבחר של בתי אבות בכפר סבא. ואם נקבל החלטה לרשום. מתחילה התלבטות לאיזה בית אבות לרשום. בבית אבות במרכז הארץ או אולי בעיר שקטה יותר? בית אבות וותיק או חדש? כלומר עדיף מקום בעל ניסיון או מקום חדש שהוא באופן אוטומטי יותר היגייני ואסתטי?

זכרו! השיקול הכי חשוב בבחירת בית אבות – רווחת ההורים

התלבטות מכל סוג שהוא היא דבר קשה ולא נעים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בהחלטה כזו, שהיא טעונה רגשית ולעיתים רבות גוררת מריבות משפחתיות כאובות. את ההחלטה האם בכלל לרשום לבית אבות אנו נותיר בידיכם, זה דבר אינדיבידואלי שכל משפחה צריכה לבדוק לגופם של דברים בהתאם לנתונים הספציפיים של המשפחה, והכי חשוב – רווחתם של ההורים,

בתי אבות בכפר סבא – מה ייחודי בהם?

לפיכך אנו מדברים רק אחרי שכבר קיבלתם החלטה לרשום את ההורים לבית אבות. אנו ננסה לעשות לכם סדר, ישנו מבחר של בתי אבות בעיר כפר סבא, העומדים לשירותכם ומעניקים שירות מובחר ומסור, כפר סבא הוא מקום אידיאלי למעון הורים, שכן לא מדובר בעיר סואנת ורועשת. אך מצד שני ישנם בתי אבות טובים גם ביתר חלקי הארץ. יש לנו היכרות רבה עם בתי אבות ברחבי הארץ, ומעניקים שירות ייעוץ ללא עלות לבחירת בית אבות מתאים עבור הוריכם המבוגרים.  

בתי אבות בשרון במרחק נסיעה קצר מהעיר

במידה ובתי האבות בכפר סבא לא יתנו מענה לצרכים שלכם ושל ההורים ניתן לבחון גם את האופציה באחד מבתי האבות באזור. בתי אבות בשרון פזורים בערים השכנות לכפר סבא כמו: רעננה, נתניה, הוד השרון ובמושבים בסביבה.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776