בתי אבות בחולון

לפעמים צריכים לקבל החלטות קשות בחיים. אחת מהם היא ההחלטה לרשום את ההורה לבית אבות. לפעמים ההחלטה באה דווקא מצד ההורה, כשהוא צלול בדעתו והוא משלים עם המציאות שהילדים טרודים בהבאת פרנסה הביתה. הם מעוניינים בטיפול הולם ומקצועי וכן בחסות רפואית שנותנת מענה מידי בעת בעיה. בבית אבות מסור ואכפתי מעסיקים אנשי צוות מנוסים ומוסמכים, בעלי יחסי אנוש, הקשבה ואמפתיה מעולים.
בתי אבות בחולון נותנים מענה מקצועי ומסור לציבור המתבגר בעיר ובסביבותיה, אלפי קשישים ובני משפחותיהם נעזרים בשירותי בתי האבות על שלל מחלקותיהם כמו :בתי אבות סיעודיים, בתי אבות לתשושי נפש ועוד מחלקות המתמחות בתחומים ובמצבים בריאותיים משתנים.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

חשיבות ידיעת השפה והבנה מקסימלית של צרכי הקשיש

בגיל כה מבוגר אנו לא יכולים לצפות שההורה יסתגל למקום, אלא הפוך – המקום צריך להסתגל אליו, לכן על בית האבות להשקיע בהבאת אנשי צוות מכל מיני מוצאים, השולטים במגוון שפות, כמו רוסית אידיש ורומנית. אלה הם שפות הנפוצות בקרב אוכלוסיות בטווח גילאים אלה בקרב בתי אבות בחולון. ובשפות אלו הם מבטאים את עצמם טוב יותר מאשר שפת העברית, אנו לא מצפים שהם ילמדו עכשיו שפה חדשה…

דרוש צוות מסור לטיפול באבא/אמא

בין השאר חשוב שצוות בית האבות יהיה מורכב מרופא כללי, אחות מוסמכת, מטפל/ת סיעודי/ת מסור ואכפתי – לזקוקים לכך, מדריכי התעמלות ופיזיותרפיה איש אחזקה המבין לליבם של הקשישים, וכן אב בית מסור ומקצועי. הקשיש צריך אפשרות של מענה כלשהו סביב כל שעות היממה. לעיתים זה רק כיוון של מעלות המזגן, שכן הוא לא מתנייד כמו אדם צעיר והפעולה הפשוטה הזו יכולה לצער אותו ולהדיר שינה מעיניו כל הלילה. מומלץ לבקר פיזית בבית האבות לפני ההרשמה. וכמובן מומלץ מאוד להתייעץ עם המומחים שלנו.

מימון בתי אבות בחולון – כמה זה עולה לשהות בבית האבות?

השאלה מהו התשלום החודשי על בית האבות משתנה לפי מספר פרמטרים כמו מיקום, מצב בית האבות, הטיפול לו זקוק ההורה ועוד. בנוסף לכך יש את האפשרות לקבל סיוע מהמדינה למימון מלא או חלקי של התשלום לבית האבות וזאת לפי מבחני הכנסה של ההורה ומשפחתו. לצורך בדיקת הנושא צריכים בני המשפחה להכין את החומרים הרלוונטיים לשלוח את החומרים לבדיקת קוד משרד הבריאות לצורך בדיקת גובה המימון לו יקבלו.

חברתנו מלווה את המשפחות בתהליך הגשת המסמכים ללא עלות עד לתוצאה המתקבלת ובנוסף נסייע לכם במציאת בית אבות המתאים לצרכים הבריאותיים של ההורה ולתקציב שלכם.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776