בתי אבות בהרצליה

בתי אבות בהרצליה – איך מתאימים בית אבות לתקציב?

בחיפוש אחר בית האבות להורה נושא התקציב והמימון נלקח בחשבון. האם לבחור בבית אבות קרוב או רחוק יותר? איזה סוג בית אבות? אנחנו נדע לעשות לכם את ההתאמה משלב שיחת ההכרות הראשונה ועד להשמה באחד מבין בתי אבות בהרצליה שיתנו את המענה והטיפול הכי מיטבי להורים שלנו.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

צוות בית האבות – המפתח לבחירת המקום הנכון

כשההורים מתבגרים ואנו רוצים לתת להם את המרב, ומצד שני אנו עסוקים וטרודים בעבודה, ילדים, משפחה. לעתים הדבר הטוב ביותר להורים זה בית אבות, כזה המותאם להם אישית, צוות מקצועי והכי חשוב שיהיה גם מסור ואכפתי. כמו כן חשוב שבית האבות יהי קשוב לצרכי הקשישים וייתן להם מענה מקיף לכל מה שהם צריכים, החל מהפעלות, ריפוי בעיסוק, פעילות חברתית ועד למענה רפואי הולם ומתקדם, וטיפול סוציאלי הניתן על ידי מטפל מסור ומבין.

מה חשוב לברר כאשר רוצים לרשום את ההורה לבית אבות בהרצליה

בית אבות אכפתי ומבין, הוא כזה המציב את הפעילות הגופנית בראש סדר העדיפויות, והוא מעניק שיעורי התעמלות על בסיס קבוע למבוגרים ולקשישים, בהתאם ליכולתם הגופנית שלהם. שיעורי התעמלות מסייעים לזקן הן בשמירה על רמה גופנית תקינה והן בשמירה על המצב הנפשי והמוטיבציה. כאשר אתם עומדים בפני ההחלטה האם להשאיר את ההורה בבית או לצאת לבית אבות חשוב לבחון את האופציות ולערוך סיור מקדים במספר בתי אבות באיזור בו תרצו שההורה שלכם ישהה.

יש עוד דברים שלא ניתן לוותר עליהם בבחירת בתי אבות בהרצליה

כמו כן, בתי אבות בהרצליה מקצועיים ואכפתיים מעניקים לדייריהם הקשישים חוגים שונים במהלך היום, המעניקים להם סיפוק מעבודת כפיים, בהתאם לכישוריהם הפיזיים. גם הרצאות מרתקות הנם בין הפעילויות הניתנות בבתי אבות. אם מדובר במקום המוקף צמחייה שהקשיש יכול לטייל שם, ועדיין להרגיש שהוא מוגן והוא בתוך בית האבות – אם חלילה יצטרך עזרה רפואית – הרי שזה הדבר המושלם ביותר עבור הוריכם. כאשר מדובר בהורה דתי, הדבר החשוב ביותר הוא קיומו של בית כנסת עם תפילות מסודרות במקום, וכן כשרות האוכל המוגש. בררו לפני. והכי טוב – התייעצו אתנו בחינם, יש לנו ניסיון רב בתחום.  

בתי אבות לעצמאיים בהרצליה לאוכלוסייה המתבגרת

בתי האבות לעצמאיים מיועדים לאוכלוסייה שכבר לא יכולה להישאר בבית היות וההורה זקוק לעזרה בהתנהלות ביום יום אך מצד שני רמת התפקוד והסטטוס הרפואי לא מתאים למקומות הסיעודיים.
בהרצליה והסביבה תכלו למצוא מקומות עם מחלקות לעצמאיים כך שיכולו ליהנות מהחברה והפעילות שיעניק להם בית האבות וגם ברמת הטיפול המתאימה לצרכים של ההורה הכולל עזרה בפעולות היום יום כמו מקלחות, לבוש ועוד.

 

מחפשים בית אבות באיזור השרון? אולי יעניין אתכם ערים נוספות?

בתי אבות בכפר סבא
בתי אבות בהוד השרון
בתי אבות ברעננה

ההורה נכנס לבית אבות? אולי מגיעה לכם עזרה כספית? צרו קשר לבדיקת קוד משרד הבריאות ללא עלות

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776