בתי אבות בהוד השרון

ההורים התבגרו? זה הזמן לחפש עבורם בית אבות בהוד השרון והסביבה כאלו אמינים, מקצועיים עם המלצות, שייתנו להם יחס חם וסובלני לקראת סוף חייהם. ישנם בתי אבות בהוד השרון המיועדים לסוג מסוים וספציפי. כגון בית אבות המיועד לתשושי נפש או המיועד לסיעודיים. ויש בתי אבות שבתוכם מחלקות שונות המיועדות למצבים בריאותיים שונים של המבוגרים. יש מבוגרים שמתאים להם בית אבות קטן וייחודי, המיועד לבעיה הספציפית שממנה הם סובלים, ויש שדווקא מקום יותר המוני יעשה להם טוב. מקום שאפשר למצוא חברה ופעילויות חברתיות סביב שעות היום.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

בתי אבות בהוד השרון – התאמה אישית לצרכי ההורה

לשם כך יש להתייעץ עם המומחים לדבר, אשר להם ניסיון והיכרות עם בתי אבות שונים, ויכולים לייעץ על סמך היכרות ופרמטרים נוספים. במערכת השיקולים צריך גם לקחת בחשבון ולבדוק האם מדובר בבית אבות מטופח, וכמובן צוות מסור. יש לבדוק האם מותקנות מערכות מיזוג אוויר בחדרים, זה חשוב מאוד גם בחורף לקשישים הסובלים מקור לעיתים תכופות. כמו כן יש לבדוק האם קיימים אמצעי בטיחות כנדרש לאנשי גיל הזהב.

זקוקים לעזרה בנושא קוד משרד הבריאות? צרו קשר ומומחי בתי האבות שלנו יתנו לכם מענה מהיר ומקצועי למימוש ההטבה שלכם – שירות מהיר מקצוני וללא עלות מצד המשפחה.

לשהות בבית אבות, זה לא תמיד עד סוף החיים.

לא תמיד ההורה זקוק לשהות בבית האבות עד סוף חייו, על כל המטען הרגשי המתלווה לכך. לפעמים מדובר במנוחה אחר ניתוח או אירוע רפואי הגורם לחולשה זמנית לקשיש. ישנם בתי אבות בהוד השרון הנותנים את האפשרות לאשפוז קצר לתקופת שיקום לאחר ניתוח או מחלה כאמור. אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ חינם להתאמה מושלמת של בית האבות.

בדיקת קוד משרד הבריאות ללא עלות

התחלתם בבדיקה לבית אבות להורה ונדרשתם לטפל בנושא קוד משרד הבריאות. מה עושים? איך מתחילים? אנחנו כאן לסייע לכם בתהליך. להבין אלו מסמכים אתם צריכים להכין ועל מה אתם צריכים להצהיר כדי להבין מהו גובה הסכום שתוכלו לקבל כמימון לבית האבות.
השירות המקצועי שלנו ניתן ללא עלות למשפחות – צרו קשר ל 072-3945493 לשיחה עם מומחה

בתי אבות בשרון במרחק נסיעה קצר מהעיר

בתי האבות באיזור השרון נותנים מענה מלא על שלל המחלקות עם התמחויות מיוחדות לטיפול באוכלוסיה המתבגרת. האופציה לנסות בית אבות בעיר אחרת קיימת ונכון לבדוק את שאר בתי האבות באזור ולבחור באחד מרשימת בתי אבות בשרון העונה על הצורך של המשפחה ומתאים לתקציב ולמצבו הרפואי של ההורה.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776