בתי אבות בגבעתיים

בתי אבות בגבעתיים ממוקמים במרכז הארץ ומהווים אופציה מצויינת לאוכלוסיה המתבגרת. משפחות שמחפשות אחר אופציה לבתי אבות סיעודיים באיזור המרכז יוכלו למצוא מספר בתי אבות שנותנים מענה לאותו קהל. בתהליך הבדיקה של בתי האבות להורים תוכלו לבדוק את האופציה של קבלת סיוע במימון בית אבות בהתאם למצב וליכולת הכלכלית של המשפחה. לצורך כך תוכלו להעזר בנו בבדיקה ללא עלות של קוד משרד הבריאות.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

גיל הזהב זהו הגיל שבו הגיע התור שלכם – הילדים, להחזיר להורים את כל מה שהשקיעו בכם, הם הופכים יותר ויותר להיות תלותיים, ואתם… מה לעשות לא תמיד עושים זאת בסבלנות יתר… במקרים אלה עדיף לשלוח את ההורים למקום שבו יהיו פנויים לטפל בהם, והמקום מיועד ומיוחד עבור מטרה זו, הצוות המטפלים, גם המצפון הנפשי יותר שקט כאשר אנו יודעים שההורה או שניהם מסובבים במטפלים ובצוות רפואי, שיטפל בהם בצורה הכי טובה ובטוחה, יותר מאשר הם היו בביתם. והם נמצאים תחת מעקב רפואי.

התאמה מושלמת להורים שלכם בבית אבות בגבעתיים

כאשר אתם בוחרים בית אבות להוריכם, מוטב אם תבררו לגבי בית האבות המתאים ביותר. ישנם כמה סוגי בתי אבות, המתאימים, כל אחת למטרה אחרת, וכדי להתאים באופן האופטימלי ביותר, מומלץ להתייעץ עם המומחים שלנו.

סוגי בתי אבות הקיימים בארץ:

  • בית אבות סיעודי
  • בית אבות גריאטרי
  • בית אבות לתשושי נפש

גם הסביבה של בית האבות היא חשובה, בקבלת ההחלטות והשיקול היכן לרשום את ההורים. אזור שהוא מוקף בגנים ובצמחיות מתאימות מאוד להקניית שלווה ורוגע, שכל כך חשובים בגיל הזה. לעומת זאת, ישנם זקנים שדווקא הרעש העירוני נותן להם את התחושה הצעירה ושהם עדיין “בתוך העניינים” לכן צריך לשקול כל מקרה לגופו, ומומלץ כאמור, להתייעץ עם המומחים שלנו בתחום. ומעבר לכך יש גם חשיבות לפעילות הנעשית בתוך בית האבות, לרווחת הזקנים.

בתי אבות בגבעתיים בהתאמה לצרכי ההורה

ההורה מתבגר ואתם מחפשים בית אבות בסביבת המגורים שלכם. בתי האבות פרוסים בכל רחבי הארץ. באזור המרכז תוכלו למצוא עשרות בתי אבות כולל בתי אבות בגבעתיים. איך בוחרים את המקום המתאים?
לצורך כך נדרשת התאמה של מצבו הבריאותי של ההורה כדי להתאים לו את המחלקה המתאימה ובנוסף המיקום הגאוגרפי כדי שיתאים לצרכי המשפחה המטפלת.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776