בתי אבות בבת ים

אנשי הגיל השלישי לרוב חוששים כאשר הם צריכים לעבור ממסגרת עצמאית של חיים פרטיים בבית ולחזור למסגרת שבה יש עוד אנשים. מצד שני יש בכך משהו משמח גם שכן יש חברים שלאורך הזמן יהיו כמו משפחה שנייה שלכם, יש פעילויות אינספור, יש מי שדואג לכם מבחינה בריאותית, צרכים רפואיים ואחרים, ניתן ליהנות ממתקנים רבים המספקים עניין ועוד. אם אתם גרים באזור בת ים תצטרכו לבחור מבין בתי אבות בבת ים כיוון שלכל הפחות תרצו לשמור על אזור מוכר יותר עבורכם ולא להתרגל גם לאזור מגורים חדש.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

דברים נוספים שתרצו לבדוק בבדיקת בתי אבות בבת ים

  • תנאי המגורים – אם תרצו שהקשיש יגור לבד ובחדר מרווח משלו או בבקתת מגורים נפרדת משלו, צריך לוודא עם בית האבות שהוא בנוי בצורה כזו שיכולה לספק את זה.
  • דת – במידה ונושא הדת חשוב לקשיש וודאו שיש מתקנים ופעילויות מתאימות כמו בית כנסת, שיעורי תורה וכו’.
  • פעילויות – בדקו אילו פעילויות ממלאות את הלו”ז השבועי, האם יש פעילויות מיוחדות בחגים, האם רק מדובר בהרצאות או שיש גם פעילויות פיזיות להניע את הגוף, האם יש טיולים ועוד.
  • שפות ותקשורת – אם הקשיש מדבר בשפה זרה בלבד תצטרכו לוודא שיש עוד אנשים במקום שיכולים לדבר באותה שפה, בייחוד אחד המטפלים שכן אחרת יהיה לו קשה לתקשר עם הסביבה.
  • המרקם החברתי – באם מדובר בקשיש צלול ולא סיעודי לגמרי למשל הרי שהוא ירצה סביבו אנשים במצבו הבריאותי והנפשי כדי שיהיה לו יותר נעים לחיות בחברתם.

    בדיקת קוד משרד הבריאות בתהליך בחירת בתי אבות

    אתם מחפשים בית אבות להורה ומתלבטים מה הכי נכון לו?  להשאר בבית עם מטפל או לצאת לבית אבות? איך בוחרים? עם מי אפשר להתייעץ בנושא? האופציה של בתי אבות בבת ים או בכל איזור המרכז זמינה אך דורשת התמצאות והבנה מעמיקה בסוג בית האבות אשר יתאים לצרכי ההורה שלי. אחרי שהחלטתם על בית האבות חשוב שתבדקו את הפוטנציאל זכאות שלכם במימון בית האבות בעזרת בדיקה ללא עלות של קוד משרד הבריאות

    בית אבות סיעודי בבת ים – איך מוצאים את המתאים ביותר להורה?

    אחרי שהבנתם מהו הסטטוס הרפואי של ההורה המתבגר , אתם ממשיכים למציאת בית האבות המתאים לתקציב, מיקום גיאוגרפי, אופי בית האבות וחהבין בסופו של דבר שההורה שלכם יקבל את היחס הטוב ביותר ויעבדו איתו מטפלים המתמחים בטיפול באותן מגבלות.
    מה עושים? איך מתחילים בחיפוש? חברות השמה לבתי אבות יחסכו לכם זמן רב בחיפוש אותם מקומות. אנחנו ב"קוד פלוס" נדע לכוון אתכם למקום הנכון על סמך אותם פרמטרים שציינו מקודם ואף לכוון אתכם בבדיקת המימון אותו תוכלו לקבל מהמדינה במידה וההורה זכאי לו.

    לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

    רשימת בתי אבות בבת ים 

    רשימת בתי אבות בבת ים מאוד מצומצמת ומחייבת את המחפשים לחפש בערים השכנות את בית האבות המתאים לצרכי ההורה ולסטטוס הרפואי שלו.
    תהליך העבודה שלנו כולל שיחה ראשונית בה נעבור על כל הפרמטרים הרלוונטיים לבחינת התהליך שהאזור הגאוגרפי הינו אחד המרכזיים שבהם.
    האם מתאים להורה אחד מבין בתי אבות סיעודיים בעיר או אולי כאלו שנותנים מענה לתשושי נפש? בכל מקרה רשימת בתי אבות בבת ים ובסביבה מכילה את כל הפרטים הרלוונטיים. אך כדי לדעת שבחרתם את המקום המתאים ביותר להורה שלכם חשוב להתייעץ עם חברת השמה לבתי אבות.
    אצלנו תקבלו יחס אישי ומקצוענות והכל ללא עלות.